Sadržaj za ključnu riječ: ja tako mislim
- 12.3.2020.
O nasilju se ne smije šutjeti
Strah je jedan od temeljnih osjećaja koji svi osjećaju, pa tako i djeca. Vrlo često djeca govore o neugodnostima koje su proživjele i zbog kojih su se osjećala nesigurno. Ipak, te su situacije veoma…
Više- 6.3.2020.
Put do uspjeha je poput nebodera
Problem neravnopravnosti spolova jasno je vidljiv u brojnim granama našega društva pa tako i u školstvu. Budući da se učiteljski posao još uvijek smatra „ženskim” zanimanjem, neki ga pokušavaju…
Više- 21.2.2020.
Oprezno s digitalnom tehnologijom u školstvu
Školstvo je podvrgnuto promjenama koje su posljedica tehnološke revolucije, ne znam više koje po redu. U školama su se pojavile sofisticirane sprave, računala, projektori, računalne mreže, tableti,…
Više- 7.2.2020.
Povećati satnicu tjelesnoga
U vrijeme digitalizacije i općenito razvoja tehnologije koja „olakšava” život, važno je istaknuti da to istodobno znatno umanjuje tjelesnu aktivnost čovjeka od najranije dobi.
Više- 30.1.2020.
Učenike [više] ne zanima enciklopedijsko znanje
Za nedavno otkrivene PISA-ine rezultate nisu krivi naši učitelji, jer biti uz bok Estoniji i Finskoj moguće je jedino uz transformaciju nastavnih programa i kurikula.
Više- 23.12.2019.
Ne zaboravite da slijede – dječji praznici!
Kraj prvog polugodišta se bliži i učenici će na zasluženi zimski odmor. S obzirom na to da će ove godine taj dio odmora biti nešto kraći, evo nekoliko prijedloga kako ga provesti što kvalitetnije.
Više- 28.11.2019.
Mladi gube dodir s realnošću
Mediji su nedvojbeno postali sastavni, neodvojiv dio života djece i mladih. Vrijeme koje provedu uz medije toliko je ukorijenjeno u svakodnevicu da se mladi više ne mogu zamisliti bez njih.
Više- 22.11.2019.
Knjigom protiv površnosti
Globalni trendovi potiču površnost današnjeg društva. Ne govorim ovdje samo o situaciji u Hrvatskoj, već u cijelome svijetu. Potrošački svijet koncipiran je da sve promatra kroz ponudu i potražnju,…
Više- 14.11.2019.
Opasnosti velegrada
Prilikom dolaska u naš učenički dom, mnoge učenice, ali ni njihovi roditelji, iz raznih krajeva Hrvatske, niti ne razmišljaju o opasnostima koje su prisutne u velegradu poput Zagreba.
Više- 8.11.2019.
Znamo li komunicirati iskreno?
Sve češće slušam primjedbe kako današnji mladi ne znaju razgovarati, previše su na mobitelu, samo im je do zabave itd. Nije rijetkost vidjeti i odrasle osobe kako sjede i istodobno pretražuju…
Više- 25.10.2019.
Što i koliko naša djeca čitaju
Jedna je od tvrdnji koje se danas mogu svakodnevno čuti da djeca više ne čitaju. Usporedim li ih sa sobom u toj dobi – apsolutno! Ipak, valja uzeti u obzir moju „urođenu” sklonost prema knjizi…
Više- 22.10.2019.
Nismo rasteretili ni učenike ni učitelje
Učenik ne bi trebao biti obeshrabren eventualnim neuspjehom ili slabijim rezultatom kod ispitivanja već motiviran za intenzivnije učenje i postizanje boljih rezultata na sljedećem vrjednovanju.
Više- 11.10.2019.
Ne očekujmo da dijete prihvati sva pravila odjednom
Prvašićima najveći problemi nisu ni čitanje ni ocjene, nego pridržavanje pravila i praćenje uputa. Prelazeći preko školskoga praga, dijete ulazi u potpuno novi svijet. Prvi je razred veliko opterećenje,…
Više- 6.6.2019.
Oprezno i odgovorno s tehnologijom
Djeca se danas već u ranoj školskoj dobi nerado odriču ekrana, posebice mobitela i televizora. Svakodnevno višesatno korištenje ekrana pretvara se u ovisnost.
Više- 31.5.2019.
Učenik [ipak] nije uvijek u pravu
Roditelji pokušavaju na razne načine podcijeniti, omalovažiti rad i kompetencije učitelja. Jedan je od načina prijavljivanje učitelja ravnatelju, ministarstvu...
Više