Sadržaj za ključnu riječ: učenje
- 11.3.2020.
Učenje počinju kod kuće, a produbljuju ga u učionici
Učenik počinje učiti novi koncept na satu matematike izlaganjem koje je sam pripremio. Njegovo je izlaganje odlično: koristi se videoisječcima, ispravnim i pogrešnim primjerima te čak objašnjava…
Više- 26.2.2020.
Kultura učenja: kako nastava zaista unaprjeđuje učenje
Učitelji bi na pogreške trebali gledati kao na priliku za produbljivanje znanja i omogućiti učenicima rad u tišini. To su samo neki od primjera dobre nastave, stoji u knjizi Michaela FELTENA (u suradnji…
Više- 25.2.2020.
Diferencijacija: na kraju se sve svodi na učitelja
Ako učenici ne razumiju lekciju, kriv je učitelj. Loše je objasnio. A zapravo je milijun razloga zbog kojih djeca ne usvajaju gradivo: od psihološke nezrelosti djeteta do potpunog nepoštivanja učiteljskog…
Više- 30.1.2020.
Na tržnici se zaista može naučiti mnogo toga
U blizini naše škole smještena je tržnica. Velika tržnica od milja zvana "trbuh grada". To je najveća i, usudila bih se reći, najljepša tržnica u Hrvatskoj - Dolac. Najpoznatija tržnica grada…
Više- 13.1.2020.
I ljubaznost se može naučiti
Svaki roditelj želi da njegova djeca odrastu u dobre ljude. Najbolji način da to postignete jest da im pružite primjer. Također, postoje aktivnosti uz pomoć kojih učitelji i roditelji mogu izgraditi…
Više- 23.12.2019.
Nacija inovacije
Izrael se ponosi najvećim brojem visokotehnoloških „start-up” tvrtki i najveće stope poduzetništva po stanovniku u svijetu (Izraelski istraživački centar za istraživanje poduzetništva).
Više- 27.11.2019.
Animirane dječje priče stavljaju učenike u središte učenja
Današnje se obrazovanje više ne svodi samo na poučavanje konkretnih stvari već na pomaganje učenicima da steknu pouzdan kompas kako bi se mogli samopouzdano kretati iznimno složenim, nestalnim i…
Više- 15.11.2019.
Metafore i analogije učenicima olakšavaju razumijevanje novog sadržaja
Učenici najpozitivnije reagiraju na lekcije u kojima su zadatci i izazovi povezani s onime što znaju o stvarnome svijetu. Želimo li ih zainteresirati, nove teme i informacije moramo predstaviti na…
Više- 13.11.2019.
Učenje može biti zabavno i zanimljivo
Roditelji i učitelji sa zadovoljstvom promatraju djecu koja su znatiželjna, zainteresirana za stvari i koja žele sama iskušati određene stvari. Međutim, s godinama znatiželja djece i njihov interes…
Više- 29.10.2019.
Čitanje fikcije poboljšava učenje
Dobrobiti čitanja za postignuće učenika dobro su poznata, no je li važno što djeca čitaju? Prema nedavno objavljenoj analizi, neke su knjige učinkovitije – a čitanje fikcije ima mnogo više…
Više- 17.10.2019.
Obilježja učinkovite povratne informacije
Research Says platforma je za učitelje i vodeće osobe u obrazovanju koja okuplja i uspoređuje podatke aktualnih istraživanja koji pridonose unaprjeđenju akademskih rezultata.
Više- 30.9.2019.
Ako udžbenik upotrebljavate samo za čitanje, činite to pogrešno
Svaki će vam jezikoslovac reći kako nazivi traju mnogo dulje od izuma koji opisuju. Parni valjak više se ne koristi parom. Za izradu olovke sad se upotrebljava ugljik, mnogo manje opasan element periodnog…
Više- 6.9.2019.
12 podcastova za profesionalni razvoj nastavnika i edukatora
Profesionalni razvoj nikad nije bio tako dostupan kao danas. Internet nastavnicima omogućava jedinstvene prilike za učenje, a dijeli ih samo nekoliko klikova. Želimo im pomoći…
Više- 4.9.2019.
Kako primijeniti metodu KonMari u učionici
Jedna je od najljepših stvari učiteljskog posla svjedočiti onome trenutku kad spoznaju da je učenik razumio te kad se odvija istinsko iskustvo učenja. Međutim, nije tajna da su za to potrebna i…
Više