Sadržaj za ključnu riječ: ocjene
- 21.2.2020.
Kako se nositi s učenikom čije se ocjene [i ponašanje] pogoršavaju
Lošije ocjene i ponašanje učenika brzo će se uočiti. Mi smo učitelji, naravno, navikli na to. Svi učenici imaju uspone i padove tijekom školske godine.
Više- 12.2.2020.
Tri glavna razloga zašto su ocjene loše za obrazovanje
Znamenite ličnosti poput Thomasa JEFFERSONA, Renea DECARTESA, Williama SHAKESPEAREA, Galilea i Platona nikad nisu dobivali ocjene.
Više- 5.2.2020.
4 argumenta protiv ocjena
„Ocjene su odličan način da djecu potaknemo na učenje.” Ovo je pravilo dobro funkcioniralo prije sto godina. Sve više stručnjaka vjeruje da su ocjene zastarjele i ne pobuđuju kod mladih želju…
Više- 27.1.2020.
Jesu li domaća zadaća i ocjene potrebni u prvom razredu?
Iskusna učiteljica odgovara na pitanje postavljeno na njezinoj službenoj stranici: Što mislite, jesu li domaća zadaća i ocjene potrebni u prvom razredu? S poštovanjem, Natalija.
Više- 20.12.2019.
Geni i motivacija: Zašto dijete ne mari za svoje ocjene?
„Zašto moje dijete ne mari za ocjene?” poznata je, možda neizgovorena, jadikovka mnogih majki. Izgovore je u sebi kad ugledaju svjedodžbu koja je daleko od idealne. Ponavljaju je dok gledaju svoje…
Više- 10.10.2019.
Ocjene vas ne određuju, ali jesu važne
Ocjene vas ne određuju, ali su još uvijek važne u srednjoj školi, pri upisu na fakultet i kasnije u životu. I to je nešto što mnogim učenicima treba kazati.
Više- 27.9.2019.
Nisu sve petice u zemlji iste
Vrjednovanje učenika, objektivno i utemeljeno na kvalitetnoj procjeni učeničkog rada i zalaganja, uvijek je bio i danas je najveći izazov učiteljima u školi. Dati nekome ocjenu na temelju cjelogodišnjeg…
Više- 15.7.2019.
Zašto dobri učenici „spadaju“ na trojke
Dijete je iz osnovne škole prešlo u srednju školu i „skliznulo“ na trojku? Naš suradnik i učitelj Jevgenij LANGE zna razlog.
Više- 8.1.2019.
Pet laži u koje sam vjerovala o poučavanju, ali više ne
Kad sam počela poučavati, vjerovala sam u neke laži u koje jednostavno više ne vjerujem. Danas ću se osvrnuti na neke od njih i objasniti na koji sam način unaprijedila svoju praksu.
Više- 7.1.2019.
Inflacija ocjena tjera učitelje da odustanu od poučavanja
Sjedim u svojoj učionici i razmišljam o posljedicama inflacije ocjena. U školi u kojoj radim administracija inzistira na tome da se nijednom djetetu ne zaključuje ocjena manja od dvojke…
Više- 3.1.2019.
Prava mjera strogoće i zaključena jedinica
Kakav je osjećaj kad morate zaključiti ocjenu nedovoljan, kad ju morate upisati u svjedodžbu? Kako to utječe na vas kao učitelja? Iskreno, prilično snažno.
Više- 7.11.2018.
Školske ocjene nisu održive
Ocjene su oduvijek bile dio škole. No, također već dugo postoje opravdane sumnje u njihov koncept. Ja čak smatram da su ocjene uglavnom suvišne.
Više- 18.7.2018.
Kako s djetetom razgovarati o svjedodžbi
Kao roditelj ili skrbnik možda ćete provesti mnogo vremena razmišljajući o tome kako na najbolji način razgovarati s djetetom o njegovoj svjedodžbi. Bilo da imate jedno dijete u nižim razredima…
Više- 6.7.2018.
Kad roditelji prijeđu granicu
Zastupanje djeteta: neki roditelji lobiraju kod učitelja za dobre ocjene svoje djece. Mogu li ocjene vaših vrijednih učenika izgubiti vrijednost inflacijom ocjena njihovih vršnjaka?
Više- 15.6.2018.
Histerija kojoj je ime kraj školske godine
Kraj školske godine je tu. Najčešće je to doba za histeriju. Žao mi je što je tome tako, no histerija se osjeća na svakom koraku i stalno se smišljaju novi razlozi za nju.
Više