Sadržaj za ključnu riječ: ocjenjivanje
- 21.1.2020.
Tehnike koje potiču na razmišljanje i djelovanje
Koje tehnike možete primijeniti kad se radi o povratnim informacijama koje bi učenike mogle potaknuti na razmišljanje i djelovanje?
Više- 27.9.2019.
Nisu sve petice u zemlji iste
Vrjednovanje učenika, objektivno i utemeljeno na kvalitetnoj procjeni učeničkog rada i zalaganja, uvijek je bio i danas je najveći izazov učiteljima u školi. Dati nekome ocjenu na temelju cjelogodišnjeg…
Više- 20.9.2019.
Studija otkriva da nastavnici provode više vremena ocjenjujući i planirajući nego u učionici
Prešutno je prihvaćeno i dobro poznato svima koji rade u obrazovanju da su nastavnici zbog velikoga radnog opterećenja prisiljeni žrtvovati svoje slobodno vrijeme, a sad istraživanje koje je proveo…
Više- 30.7.2019.
Kako manje ocjenjivati i postići bolje rezultate
Kad ljudi čuju da sam učiteljica, često me pitaju za nepregledno more ocjenjivanja. Dobijem i pokoji pogled sažaljenja kad kažem koju razinu i predmet poučavam.
Više- 15.2.2019.
Kad je pravo vrijeme za provjeru i ocjenjivanje
Kad i koliko često procjenjivati učenike već je dulje kontroverzna tema u obrazovanju. Neki tvrde da se učenici previše procjenjuju i da trošimo previše vremena na „poučavanje za ispite”.
Više- 19.2.2018.
Kako ocjenjivanje učiniti korisnim i produktivnim
Kada je riječ o ocjenjivanju učenika, vrlo je lako upasti u prastaru zamku da samo zadate pitanja, ocijenite ispit i idete dalje. Ali kako bismo izvukli maksimum iz ocjena koje dajemo, trebamo ostati…
Više- 9.2.2018.
Upomoć! Iscrpljena sam i budna dokasna svake večeri!
Kada imate gomilu učeničkih radova i testova koje morate ocijeniti, ponekad vas čak ni maraton najboljih filmova ne može odvratiti od osjećaja preplavljenosti.
Više- 30.11.2017.
Ako se osjećate kao da udarate glavom o zid, niste sami!
Postoji osjećaj u životu svakog učitelja koji se obično javlja u studenome, kada se učitelji osjećaju kao da udaraju glavom o zid. To je onaj trenutak u kojem se sav stres školske godine nakupi…
Više