RUŠENJE OBRAZOVNIH MITOVA
Grupiranje prema sposobnostima
Kreatori politika nekoliko su puta podržali ovu praksu, a podržali su je i mnogi roditelji, no istraživanja redovito pokazuju da grupiranje prema sposobnostima ne daje akademske rezultate i ima negativan utjecaj na učenike.
Profesor Rob COE i kolege sa Sveučilišta Durham objavili su knjigu „Što čini sjajno poučavanje?”.
Istraživanje upozorava na to da mnoge uvriježene prakse mogu biti štetne za učenje i nemaju temelje u istraživanjima, uključujući i grupiranje učenika po sposobnostima. NAPOMINJU: „Dokazi o učincima grupiranja prema sposobnostima, bilo raspoređivanjem učenika različitih razreda ili grupiranjem unutar razreda, upućuju na to da ono ima vrlo malo utjecaja na ishod učenja” (Higgins i suradnici, 2014).
Pogledajte video označen kao zero-sum game (igra nultog rezultata), Toolkit Talka s internetske stranice EEF i pogledajte komentar Johna HATTIEA
Saiying STEENBERG-HU i suradnici nedavno su [2017.g.] proučavali tisuće studija i rezultate gotovo 100 godina istraživanja o učincima grupiranja i učenja prema sposobnostima. Pronašli su dokaze o akademskim koristima grupiranja unutar razreda, zatim po predmetima unutar školske godine i grupiranja za nadarene, ali nisu pronašli nikakvu korist od grupiranja prema sposobnostima, a rezultati su bili dosljedni bez obzira na to jesu li učenici najbolji, dobri ili najlošiji.
PRESUDA: grupiranje prema sposobnostima ne donosi nikakvu korist, unatoč tome kreatori politika još ga podržavaju.
..................
NAPOMENA
- TheTeacherToolkit – internetska stranica kreirana kao projekt alternativnog programa obrazovanja učitelja The Region 13 Educator Certification Program (ECP) koji pruža priliku profesionalcima iz različitih područja djelovanja da postanu učitelji alternativnim putem kroz program razvijen u Teksasu.
- Izvor: teachertoolkit.co.uk
Ključne riječi

Kako vas vaši hobiji mogu učiniti boljim učiteljem
Primjerice, dobitnici Nobelove nagrade u znanosti u većini slučajeva imaju…

Razotkrivanje mitova o učiteljima
Pitanje je bilo o najrasprostranjenijim mitovima o poučavanju. Evo što…

Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit

Ujedinjena snaga je jača.

Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!

Medicina,
Stomatologija
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach

Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie

Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi

Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.

Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi

Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe

Likovna umjetnost
„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein

Teci! Budi voda, a ne stijena!

Hrvatski jezik
Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.

Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain

Sutra je novi dan.

Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney

„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo

Priroda
„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley

Glazbena umjetnost
„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije

Razredna nastava
„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie

Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein

Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein

Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).

Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević

Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević

Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin

Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.