SREDNJA ŠKOLA BAN JOSIP JELAČIĆ, ZAPREŠIĆ

Povijest za budućnost i nastava za 21. stoljeće

četvrtak, 5. travnja 2018.

Srednja škola Ban Josip Jelačić u Zaprešiću u suradnji s Gradskom knjižnicom Ante Kovačića u Zaprešiću organizirala je tribinu „Povijest za budućnost”.

Povijest za budućnost i nastava za 21. stoljeće

Tribinu su moderirale učenice Srednje škole Ban Josip Jelačić Klara Forgić, Marta Bregeš, Lucija Miloš i Ana Žagmešter, predstavljajući na taj način lokalnoj zajednici niz suvremenih, inovativnih, digitalnih metoda i alata kojima se tijekom ove školske godine koriste u njihovoj školi u sklopu projekta Erasmus+ „Nastava 21. stoljeća”. 

Konkretan je primjer bio iz nastave povijesti, koja je vrlo zahvalna za uporabu suvremenih metoda, kojima se nakon faze istraživanja učenici mogu kreativno izraziti u digitalnom okruženju. Projektna se nastava provodi i u ostalim predmetima te su učenice govorile o konkretnim projektima kako na školskoj, tako i na međunarodnoj razini putem društvene platforme eTwinning.

  • Pozivnica na tribinu (Marta Bregeš, 4. a)

 

  • Klara Forgić (4. a), Marta Bregeš (4. b), Lucija Miloš (2. d) i Ana Žagmešter (4. b)              

Na nastavi povijesti ove je školske godine proveden projekt „Sto godina od završetka Velikog rata”, a kao konačan rezultat učenici su napravili edukativni film.

Film u cijelosti možete pogledati na YouTube kanalu Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića.

Otkako je desetak profesora Srednje škole Ban Josip Jelačić, nakon edukacija diljem Europe steklo nova znanja i uvide o mogućnostima uporabe digitalnih metoda i provođenja projektne nastave, učenik je stavljen u središte nastavnog procesa, a rezultati su vidljivi kako u većem zadovoljstvu učenika tako i u mnogim konkretnim rezultatima učenika; elaborirani online projekti s drugim europskim školama, mnogo izrađenih infografika, padleta, popleta i filmova.

Učenici su upoznati s mnogim aplikacijama i načinima njihove uporabe. U svjetlu nove kurikularne reforme i kompetencija koje se navode kao cilj, čini se da ovakav način rada osigurava obrazovna iskustva koje za ishode svakako imaju navedene kompetencije poput komunikacije na materinskom i stranom jeziku, učiti kako učiti, digitalnu pismenost, razvoj građanskih i socijalnih vještina te kreativnosti.

  

  • Digitalna umna mapa o devijantnosti (Etika)

 

  • Lino na satu njemačkoga (NachdemWegfragen)     

 

Infografika u sklopu eTwinning projekta Viktor FRANKL

…………………….

Željka WINKLER, profesorica savjetnica | Srednja škola Ban Josip Jelačić, Zaprešić

Vezani članci
Školski portal: Trnsko – škola izlazećeg sunca

Trnsko – škola izlazećeg sunca

Projekt Vrata škole otvorena prema svijetu ovog je puta ravnatelja…

Školski portal: Slovensko iskustvo od velike koristi

Slovensko iskustvo od velike koristi

U pratnji nastavnika ISŠ-a Mate SABOLA počeli su i uspješno…

Školski portal: Malteško Erasmusovo iskustvo zagrebačkih srednjoškolaca

Malteško Erasmusovo iskustvo zagrebačkih srednjoškolaca

… COmpetitive VET for learners and teachers II, COVET II…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…