ŠUDIGO ZABOK
Korisna edukacija u Grazu
U sklopu projekta Erasmus+ Primjena Clil metode u nastavi web dizajna knjižničarka Škole za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok Valentina Petric Klaužer sudjelovala je na edukaciji u Grazu, što je treća po redu mobilnost u okviru istoga projekta.
Cilj je edukacije Tablets in educaton – get new ideas poboljšati znanja i vještine nastavnika te približiti nove informacijsko-komunikacijske tehnologije učenicima motivirajući ih pomoću aplikacija i online alata kao što su Padlet, Quizizz, Socrative, Actionbound, Mylessons, LessonUP, Bookcreative itd.
Edukaciji su prisustvovali i nastavnici iz Belgije, Portugala i Austrije, a uz zanimljivu razmjenu iskustva na kraju su pokazali kako će naučeno implementirati u svoju nastavu.
Slobodno vrijeme iskorišteno je za razgledavanje snježnoga Graza, a polaznici edukacije imali su priliku vidjeti primjer dobre prakse, kako se tableti koriste u nastavi, u srednjoj školi u Furstenfeldu, nedaleko od Graza. [ IZ DRUGIH IZVORA | zabok.hr ]

Ne želim se više profesionalno razvijati zbog preopterećenja mozga
Da, profesionalni razvoj bio je sjajan! Sad kada radim u…

Vratili se učenici iz Portugala i Italije
U projektu će sudjelovati ukupno 32 učenika i četiri pratitelja.…

Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach

Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi

Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin

Ujedinjena snaga je jača.

Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo

Priroda
Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein

„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije

Razredna nastava
Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!

Medicina,
Stomatologija
Teci! Budi voda, a ne stijena!

Hrvatski jezik
Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi

Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe

Likovna umjetnost
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain

Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein

Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.

Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley

Glazbena umjetnost
„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein

„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie

Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).

Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević

„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit

„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević

Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie

Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.

Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.

Sutra je novi dan.

Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney

Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.