NAJBOLJI UČITELJI SU ONI KOJI STVARAJU CJELOŽIVOTNE UČENIKE
5 načina na koje možete inspirirati učenike
Dobra ocjena nikada ne bi trebala biti jedini pokazatelj učeničkog uspjeha – iako dobre ocjene potvrđuju da je učenik fokusiran i marljiv, ono što istinski pokazuje uspjeh jest kada su učenici inspirirani da nastave učiti izvan zidova učionice.
NAJBOLJI UČITELJI su oni koji stvaraju cjeloživotne učenike. Učitelji koji koriste tehnologiju da bi izložili svoje učenike najnovijim načinima konzumacije i proizvodnje informacija mogu inspirirati kod učenika žudnju za cjeloživotnim učenjem.
Slijedi pet načina na koje edukatori mogu koristiti tehnologiju da bi zainteresirali i inspirirali svoje učenike te ih pretvorili u cjeloživotne učenike.
■ Korištenje 'pametne' olovke
Bez obzira na to koriste li učenici pametne olovke ili tipkaju svoje misli i ideje u programima poput Microsoft Worda, korištenje pametne olovke na ekranu računala ili na pametnoj ploči može biti zaokupiti zanimanje učenika.
Ako im omogućite interakciju s tehnologijom na fizički način, to može pojačati njihovo digitalno iskustvo i pomoći im da se osjećaju povezanima sa svojim radom. Tehnologija se uvijek razvija, a ako učenike poučimo da budu dobro upućeni i da se osjećaju udobno uza sve vrste tehnologije već u mlađoj dobi, to će im pomoći da budu uspješni kasnije u životu.
■ Neka 'uhvate' svoj svijet
Snimanje i dijeljenje videa je postalo jednostavno kao pritisak gumba na mobitelima kakve većina učenika već posjeduje. Ne samo da to dopušta učenicima da podijele svoja stajališta, nego uvođenje videa u učionicu daje učenicima priliku da poučavaju – oni mogu koristiti video da bi poučavali druge o nečemu što ih zanima.
Svatko ima svoje interese, a sposobnost da nauči više i podijeli te kreativne interese s drugima je vrlo poticajna.
■ Neka 'kopaju' da bi otkrili svoje strasti
Istraživanje pomoću tehnologije postalo je standard u edukaciji. Učenici koje se poučava kako da dobro istražuju pronalazeći i koristeći legitimne izvore ne samo da će biti spremniji za teže istraživačke projekte u budućnosti, nego im to daje i alat koji im može pomoći da otkriju svoje strasti.
Kada su učenici strastveni u vezi s nekim područjem istraživanja, oni će vjerojatnije nastaviti učiti o toj temi. Poučavanje učenika kako da najbolje iskoriste golemi resurs koji im je dostupan – internet – može ih inspirirati da nastave učiti.
■ Virtualna suradnja
Virtualna suradnja između učionica je rastući trend diljem svijeta. Cijeli razredi učenika povezani su videokonferencijama s učenicima u drugim zemljama da bi razmijenili ideje, usporedili razlike i našli sličnosti s drugom djecom diljem svijeta.
Kada učenicima damo priliku da prošire svoju perspektivu, mogu shvatiti koliko je svijet zapravo međusobno povezan. Suradnja i učenje od drugih pomaže im da otvore svoje umove, a tako se postaje cjeloživotni učenik.
■ Putovanje bez izlaska iz kuće
Pošaljite svoje učenike na Mjesec. Ili u Maroko. Ili u Machu Picchu. Izlaganje učenika novim mjestima, kulturama i običajima dopušta im da istražuju svijet bez izlaska iz kuće. Ako učenike tako angažirate, to ih može inspirirati da nastave otkrivati i učiti o svijetu oko sebe.
PRONAĐITE NEKE IDEJE pomoću ovih deset virtualnih izleta za istraživanje svijeta:
PUT PUTUJEM, A U RAZREDU SAM
- 10 virtualnih izleta za istraživanje svijeta
Istražujte svijet, prošećite slavnim gradovima i nezaboravnim pejzažima bez izlaska iz učionice. Pročitajte OVDJE!
.........................
NAPOMENA:
- Blog Learn2Earn je društvena platforma koja spaja edukatore, učenike i obitelji te dijeli informacije o edukacijskim temama s posebnim fokusom na upotrebu tehnologije u učionicama.
- Izvor: whooosreading.org

Moramo imati povjerenje u učitelje i škole, rezultati će sigurno uslijediti!
… odbijanje svjetskih vlada da se prema učiteljima ponašaju kao…

Otvoreno pismo supružniku učitelja / učiteljice
Udana sam za divnog čovjeka, ali činjenica da se ponekad…