OŠ HINKA JUHNA, PODGORAČ, PŠ BUDIMCI
Izvrsna suradnja rezultirala uspješnim međunarodnim projektom
Projekt Our autumn story [Naša jesenska priča], koji smo u OŠ Hinka Juhna iz Podgorača, Područna škola Budimci, netom priveli kraju, plod je međunarodne suradnje. Moja je suautorica projekta kolegica Dragana ARSIĆ iz OŠ „Sveti Sava”, Foča iz BiH.
Projekt je počeo prvim danom jeseni te je okupio 31 učitelja iz raznih država. Mnoštvo učenika od 1. do 8. razreda, uključujući i moj 3. razred OŠ Hinka Juhna iz Podgorača, PŠ Budimci, uz temu godišnjeg doba jeseni upoznavali su jesenske promjene u neposrednoj okolini u svome mjestu te utjecaj jesenskih promjena na život ljudi, biljaka i životinja. Proučavali smo život svoga mjesta u jesenskim mjesecima te smo prigodno obilježili sve važne nadnevke poput Međunarodnog dana starijih osoba, Međunarodnog dana nenasilja, Svjetskog dana zaštite životinja, Svjetskog dana štednje, Dana jabuka pa sve do blagdana sv. Nikole u prosincu i završne božićne priredbe u sklopu koje smo organizirali izložbu svih naših radova vezanih za projekt te javnosti i lokalnoj zajednici predstavili što smo radili i kako smo doživjeli NAŠU JESENSKU PRIČU.
Na poseban način obilježili smo prvi dan jeseni koji je ujedno bio početak projekta. U suradnji s učiteljicom naše škole Monikom MUŽAR-KOS i njezinim kombiniranim razredom (od prvog do trećeg) posjetili smo Područnu školu Stipanovci te kod njih proveli radionice. Učenici su se upoznali i zabavili izrađujući gospođu Jesenku od plodova jeseni. Gospođa Jesenka ostala je krasiti učionicu naših novih prijatelja. Učenici su pritom izradili i jesenske maske strašila koja smo izložili na razrednom panou obaju razreda. Obilježavanjem prvoga, a i posljednjeg dana jeseni dodatno je u učenicima osvijestilo izmjenu godišnjih doba.
Tijekom jesenskih mjeseci zabavili smo se integrirajući eTwinningov projekt i njegove aktivnosti u naš plan i program i razredni kurikulum.
Isto smo tako završetak, posljednji dan jeseni i završetak projekta obilježili na poseban način – plesom na kiši, skakanjem po lokvama i postavljanjem kućice za ptičice u blizini škole kako bismo ih nahranili prije zime.
Svi projektni partneri, uključujući i nas, na Twinspaceovim stranicama postavili su slike i videouratke procesa provođenja projektnih aktivnosti. Moja osmorka održala je nekoliko videokonferencija s partnerima u projektu kako bismo se upoznali, ali i jedni drugima približili aktivnosti koje smo proveli.
Stekli smo nova poznanstva. Rezultate projektnih aktivnosti prikazali smo u alatima web 2.0 po želji – mi smo izradili e-knjižicu naše jesenske priče.
Završetkom ovog projekta okončali smo jedno godišnje doba i sigurno s veseljem zakoračili u zimu.
……………
Piše Patricija HERCOG, OŠ Hinka Juhna, Podgorač, Područna škola Budimci
....
Rođena i školovana u Osijeku, studij za učitelje završila na Učiteljskom fakultetu u Osijeku s pojačanim sadržajima informatike. Veliki naglasak stavlja na humanitarni rad i projektni oblik nastave.

Djeci treba omogućiti slobodnu igru na otvorenom
Trenutačno su u tijeku dva projekta, a jedan od njih…

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir dječaci stavljaju na glavu…