LIKOVNI MI VOLIMO [55]
Jesenska kiša
Uvukla se magla, hladnoća u naš zavičaj. Kasna jesen je stigla. Drveće skriva svoje posljednje lišće na granama. Sve je nekako sivo, razlivenih boja. Taj prikaz kasne jeseni i razlivenih boja bio je zadatak našeg sata likovne kulture.
Na početku sata učenici su istraživali kako bi mogli tehniku flomastera razliti. Zanimljivi su bili zaključci i suočavanje s činjenicom da se neki flomasteri uopće ne razlijevaju. Sa saznanjima koja su pronašli i eksperimentalno otkrili počeli smo izradu jesenskog prikaza drveta koji skriva posljednje lišće na svojim granama.
Kad su bili zadovoljni svojim radom (vlastito vrednovanje), uzeli su meki kist i jednoličnim potezima od vrha papira prema dnu (kako kiša i pada) razlili flomaster. Čarolija se događala pred njihovim očima. Višak vode su ocijedili tako što su podignuli vrh papira i pustili da se slijeva kao kiša na klupu. Nakon što se rad osušio, izradili su neke od detalja obrisnom crtom, ističući pojedinosti koje su željeli da budu posebno uočljivi.
LIKOVNI JEZIK:
Kadar
Detalji
Crtanje i tehnika razlivenog flomastera
ISHOD:
OŠ LK B.3.1.
Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
ikt C.2.4.
Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
osr A.2.3.
Razvija osobne potencijale
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
flomasteri u boji i kist (voda)
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/FWSQcw1ygx3Px84G7
Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali potrebu svaki rad kritički procijeniti. Isticali su da radovi gledani u mnoštvu pokazuju ostvaren zadatak sata, a to je jesenska kiša u krošnjama. Za svaki pojedinačni rad uočavali su detalje koje bi sad prikazali drukčije, nedovoljnu razgranatost drveta, jednak oblik grana, nedovoljno lišća po tlu itd. Najveća se ocjena u njihovu vršnjačkom vrednovanju odnosila na samu novu tehniku koju dosad nisu istražili te im je bila zanimljivost koju žele još nekoliko puta iskušati u stvaranju likovnih radova.
………………………….
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK
- Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica
- Mobilna aplikacija https://likovnakultura.glideapp.io/

Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin

Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney

Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein

Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.

Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević

Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi

„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije

Razredna nastava
Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie

Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!

Medicina,
Stomatologija
Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein

Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.

„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo

Priroda
„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević

„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein

„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit

„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley

Glazbena umjetnost
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi

Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.

„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie

Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).

Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe

Likovna umjetnost
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain

Sutra je novi dan.

„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach

Teci! Budi voda, a ne stijena!

Hrvatski jezik
Ujedinjena snaga je jača.

Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.