ERASMUS+ | PRVI TRANSNACIONALNI PROJEKTNI SASTANAK U POLJSKOJ

Dvogodišnji projekt stvaranje sustava poučavanja programiranja u OŠ

četvrtak, 21. studenoga 2019.

Od 4. do 6. studenoga 2019. održan je prvi transnacionalni projektni sastanak u Zamośću, pitoresknom gradiću u Poljskoj. Na tom je sastanku dogovorena organizacija posla, koncept intelektualnog učinka, vremenik i način izrade kurikuluma.

Dvogodišnji projekt stvaranje sustava poučavanja programiranja u OŠ

ŠKOLSKA KNJIGA je partner u projektu Erasmus + CodeInnova: Teaching programming in Primary school: curriculum, didactic methods, texbooks, online support.

Predstavnici Školske knjige u Zamośću bili su Tanja DJAKOVIĆ, koja koordinira projekt u Školskoj knjizi, i Stjepan DRMIĆ, koji će biti odgovoran za multimediju i vizualni identitet projekta.

Osnovni je cilj toga dvogodišnjeg projekta stvaranje suvisla sustava poučavanja programiranja u osnovnoj školi zajedno s nužnim resursima za poučavanje koji će biti primjenjivi u svim sustavima obrazovanja zemalja partnera – Poljske, Finske, Portugala i Hrvatske.

SPECIFIČNI SU CILJEVI:

  • stvoriti suvisao osnovni kurikulum za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
  • dizajnirati i testirati 50 modela planova poučavanja za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
  • dizajnirati, testirati i učiniti dostupnim dva udžbenika za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
  • dizajnirati, testirati i učiniti dostupnom platformu koja podupire poučavanje programiranja u osnovnoj školi.

Školska knjiga izradit će dva udžbenika za programiranje – jedan za učenike od prvog do trećeg razreda, a drugi za učenike od četvrtog do osmog razreda osnovne škole. Osim toga, izradit će i platformu za potporu poučavanju programiranja uključujući didaktički materijal na četiri jezika zemalja partnera i engleskom jeziku.

Tanja Djaković predstavlja Školsku knjigu ostalim partnerima u projektu

KLJUČNI PARTNERI U PROJEKTU SU:

JYVASKYLAN YLIOPISTO – učiteljski fakultet iz Finske. Njegova osnovna odgovornost bit će izrada kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.

I. osnovna škola Čakovec – njezina osnovna odgovornost bit će izrada i testiranje 50 modela poučavanja koji će odgovarati kurikulumu za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.

Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe, Poljska – njihova je osnovna odgovornost izrada koncepta i primjena testiranja kurikuluma, udžbenika, modela poučavanja i internetske platforme s preporukama za daljnju diseminaciju projekta.

Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres, Portugal – vodit će diseminaciju projektnih rezultata unutar Europske unije.  

Radni sastanak partnera u projektu u Zamośću

Domaćine Boguslawu Denysu i Boguslawa Klimczuka obradovali smo darom, izdanjem Hrvatske kuharice na engleskom jeziku

Predstavnici partnera pred gradskom vijećnicom u Zamośću.  

Vezani članci
Školski portal: Podrška  Školske knjige učenju na daljinu

Podrška Školske knjige učenju na daljinu

… u kojoj će se nastava za vaše učenike održavati…

Školski portal: Škola učenicima zabranila žalbe i negativne primjedbe

Škola učenicima zabranila žalbe i negativne primjedbe

 – Na taj način želimo potaknuti učenike da podsjećaju sami…

Školski portal: Trnsko – škola izlazećeg sunca

Trnsko – škola izlazećeg sunca

Projekt Vrata škole otvorena prema svijetu ovog je puta ravnatelja…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…