LIKOVNI MI VOLIMO [50]

Polja su puna tikvi, buća, bundeva…

petak, 18. listopada 2019.

Jesenski su motivi svagdje oko nas. Dosad smo prikazali jesensko lišće, gljive, a sad su na red došle velike tikve koje su uočljive na poljima oko naše škole. Osim izgleda tikve, pokušali smo dodavanjem bijele tempere vodenim bojama…

Polja su puna tikvi, buća, bundeva…

…prikazati tonove jedne boje počevši od najsvjetlijeg tona do najtamnijega (uz dodatak crne boje). Dok smo čekali da se radovi osuše pogledali smo prikaz slikarskog opusa poznate svjetske slikarice Yayoi Kusame. 

Proučavali su niz i ritam kružića kojima oplemenjuje svoje radove.

LIKOVNI JEZIK:

·       Ploha

·       Kontrast

·       Ton

·       Ritam

·       Niz

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ Z B.2.2.C

Učenik uspoređuje i podržava različitosti.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:

 

·       gvaš i tuš kist

Priprema/scenarij:

 

https://docs.google.com/document/d/1I-KEC752WnnYvGqRtJ6hdJAdPfrZhpsFxfl-YbLfaLE/edit?usp=sharing

 

Album radova:https://photos.app.goo.gl/iWY4yYaXZmjyaHic8

Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.

 


Pred nama su i nadalje na učiteljskom stolu stajale tikve različitih boja i oblika. Pokušali smo brzim potezima oslikati smještaj bundeva, pazeći na perspektivu i vidljivost pojedinih tikvi. Rad smo obrubili obrisnom crtom služeći se tušem.

 

LIKOVNI JEZIK:

·       Kompozicija boja i crta

·       Obrisna crta

ISHOD:

OŠ LK A.3.1.

Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.

OŠ LK A.3.2.

Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

osr B.2.2.

Učenik razvija komunikacijske kompetencije.

LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO: 

 

·       vodene boje i crni tuš (kist)

·       Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk.

·       Album radova: https://photos.app.goo.gl/82En8y3a3sdGuHxj8

·       Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica

 

 

 

LIKOVNI JEZIK:

·       Ploha

·       Kontrast

·       Ton

·       Ritam

·       Niz

ISHOD:

OŠ LK B.3.1.

Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.

OŠ LK C.3.2.

Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.

OŠ Z B.2.2.C

Učenik uspoređuje i podržava različitosti.

 

Vezani članci
Školski portal: Prodajem Pinokija

Prodajem Pinokija

U ovoj drugoj, gudačkoj, ništa im se ne da, sve…

Školski portal: Učiteljica koja je kolegama blizu i na daljinu

Učiteljica koja je kolegama blizu i na daljinu

Svi koji znaju Sandru ili prate njezin rad znaju s…

Školski portal: Lisnata sobna biljka

Lisnata sobna biljka

… s nekoliko kapljica vode i tuš-perom krenuli oblikovati niz…

5+ klub
Stručni skupovi Školske knjige
Slovopis
e priručnik
Preuzimanje digitalnih udžbenika
Preuzimanje višemedijskih materijala
Preuzimanje višemedijskih materijala za srednju školu
E-priručnik Tehnička podrška
Lente vremena
Školski portal: Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj

… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…

Školski portal: Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način

... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete

...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto je važna dinamička akomodacija i…

Nadahnjujući citati o učiteljima

Nadahnjujući citati o učiteljima

Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…