LIKOVNI MI VOLIMO [49]
Poslije kiše gljive rastu
Zaredali su se kišni dani. Učenici s roditeljima ubiru jesenske plodove. Šume u našem zavičaju skrivaju slasne primjerke poznatih ukusnih gljiva: vrganji, lisičarke, poljske pečurke.
Odvažili smo se prikazati ih u uvećanom kadru (korelacija s PID-om), u mekoj toploj zemlji prepunoj lišća. Mene je oduševilo što su se odmaknuli od šabloniziranih pristupa slici gljive te su uronili u sve detalje koje uočavaju i nastojali ih prikazati kombiniranom tehnikom.
LIKOVNI JEZIK:
Kadar
Detalji
Slikanje po promatranju
ISHOD:
OŠ LK B.3.1.
Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
ikt C.2.4.
Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
osr A.2.3.
Učenik razvija osobne potencijale.
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
uljne pastele i vodene boje
Album radova: https://photos.app.goo.gl/wCYn8Zw7F488vQCh6
Nakon uspješno završenog sata, učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.
Odlučili smo biti brzi kao vjetar, pa u jesen kad vjetar puhne podigne i lišće sa zemlje i nosi ga u vrtlogu. Učenici su ograničenom vremenu, u pet minuta uljnim pastelom trebali nacrtati pet različitih listova, zatim brzim potezima pastelom prikazati ples vjetra. Na kraju su površinu obojili nježno plavom bojom, jer vjetar je podignuo lišće i pleše s njim u zraku (transparentnost u povezivanju).
LIKOVNI JEZIK:
Kompozicija boja i crta
Obrisna crta
ISHOD:
OŠ LK A.3.1.
Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK A.3.2.
Učenik pokazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
osr B.2.2.
Učenik razvija komunikacijske kompetencije.
LIKOVNO-TEHNIČKO SREDSTVO:
uljni pastel i vodene boje
- Radovi učenika 3.b OŠ Sveta Nedelja, nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre Vuk,
- Album radova: https://photos.app.goo.gl/HDUo6KWpsQnxaAfD6
- Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica
Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…
Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…
Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…
Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…
Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…
Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie
Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević
Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain
Teci! Budi voda, a ne stijena!
Hrvatski jezik
Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.
Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein
„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley
Glazbena umjetnost
„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie
„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo
Priroda
Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe
Likovna umjetnost
Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach
„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije
Razredna nastava
„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit
Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.
Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).
Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi
Ujedinjena snaga je jača.
Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
Sutra je novi dan.
„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević
Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein
Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi
„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein
Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!
Medicina,
Stomatologija
Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.