LIKOVNI MI VOLIMO [48]
Boje, kontrasti i jedan miš
Učenici su već upoznati s pojmom komplementarnoga kontrasta. Ovog smo se puta čak dva sata poigrali bojama, a u cijelu se priču uključio i jedan miš.
Tijekom sata likovne kulture u spektru boja gledali smo kako se naši likovni izrazi od prvog do trećeg razreda umnožavaju i kako poznajemo mnogo pojmova, počevši od osnovnih boja, zatim do boja koje su nastale miješanjem pa sve do cijelog spektra.
Sve to nas je potaknulo da komplementarne parove boja u kompoziciji pravokutnika prikažemo kolažom.
LIKOVNI JEZIK:
Osnovne boje
Izvedene boje
Komplementarni kontrast
ISHOD:
OŠ LK C.3.2.
Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom.
OŠ LK B.3.2.
Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.
uku A.2.1.
1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno učenik traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
Likovno-tehničko sredstvo: papir u boji
Priprema (scenarij) https://docs.google.com/document/d/1V8uiQNciZSSFjSUzEqFXTVieHtH5xbimiCwUInJYzzY/edit?usp=sharing
Album radova: https://photos.app.goo.gl/4k8jZoGf2KemZfR78
Nakon uspješno završenog sata učenici su imali i izvannastavnu aktivnost koja je ove godine likovna skupina. Zbog lakše i brže organizacije nastojim organizirati da uvijek radimo istim likovno-tehničkim sredstvom, ali da produbljujemo pojmove koje usvojimo na satu likovne kulture.
Spektar (krug) boja i dalje je bio na našoj ploči. Iz prirode i društva u trećem razredu učimo pojmove pogleda i stajališta prilikom orijentacije u prostoru. Pitala sam ih kako izgleda miš (životinja). Kako izgleda ako ga se gleda odozgo?
Vrlo su brzo uvidjeli poveznicu računalnog i pravog miša odnosno kako računalni miš dizajnerski bliskije izgleda pravome mišu od miša iz crtanog filma Tom i Jerry.
- Na kraju su miševe posložili u KRUG BOJA koji su promatrali na ploči.
Likovni jezik: krug boja
Odmaknuti se od šablone Disneyjeva miša
Dizajn računalnog miša.
Ishod:
OŠ LK A.3.1.
Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
OŠ LK A.3.2.
Učenik prikazuje fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
osr B.2.2.
Učenik razvija komunikacijske kompetencije.
Likovno-tehničko sredstvo: kolaž-papir + crni flomaster
Priprema/scenarij https://docs.google.com/document/d/1qPwwv_ESwg7LfDfvZnDhplz2PQ7aFt5z6FAukDJYg4s/edit?usp=sharing
Album radova: https://photos.app.goo.gl/kkNFK8J4fwDe1Ans8
Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK,
Radovi učenika 3. b OŠ Sveta Nedelja.
Mrežna stranica za likovnu kulturu: https://sites.google.com/view/likovna-kultura/naslovnica