20 STVARI KOJE JOŠ MOŽETE NAUČITI
I za 10 minuta možete postati bolji učitelj!
četvrtak, 17. siječnja 2019.
Na temelju povratnih informacija naših čitatelja i anketa, komentara i drugih primjedbi, primijetili smo tijekom godina da je velika većina učitelja dobra u onome što rade.
Rijetki su oni koji kontinuirano ne unaprjeđuju svoj rad. Bez obzira na to čitate li ovakve tekstove ili dijelite ideje drugih učitelja i reagirate na njih, teško ćete se oduprijeti rastu i razvoju.
Stoga smo odlučili prikupiti 20 (uglavnom) jednostavnih i raznolikih stvari koje možete (relativno) brzo napraviti, a radi kojih ćete postati bolji učitelj.
Većina stvari s popisa temelji se na izvorima koje možete pronaći na našoj stranici, a linkovi su već ponuđeni u tekstu.
20 stvari koje možete naučiti u 10 minuta da biste postali bolji učitelj
1) SVRHA OCJENJIVANJA također, ove jednostavne strategije ocjenjivanja nisu loša ideja.
2) KAKO NAPRAVITI I PODIJELITI DATOTEKE PUTEM GOOGLE DRIVEA
3) ČETIRI ALTERNATIVE OCJENJIVANJU
4) KAKO BRZO PROCIJENITI RAZINU ČITANJA BILO KOJEG UČENIKA.
5) OPĆA STRATEGIJA PISANJA koja može poboljšati pisanje kod većine učenika u gotovo svim okolnostima, bez obzira na sadržajno područje ili zadatak.
6) RAZLIKA IZMEĐU PROJEKATA I PROJEKTNO-ORIJENTIRANOG UČENJA
7) TRI STRATEGIJE DIFERENCIJACIJE
8) PET NAČINA DA „UTIŠATE” UČIONICU
9) NOVI NAČIN KORIŠTENJA BLOOMOVE SISTEMATIKE (ili bilo kojega drugog okvira za razmišljanje) u učionici.
10) NAJOMILJENIJA STVAR VAŠEGA NAJIZAZOVNIJEG UČENIKA
11) KAKO UPOTRIJEBITI HASHTAG (#) DA BISTE UČENIKE POTAKNULI DA POSTAVLJAJU PITANJA
12) TRI TEAM-BUILDING IGRE koje možete provesti bilo kada da biste razbili monotoniju, podignuli razinu energije u učionici, potaknuli timski rad, pomogli učenicima da se međusobno upoznaju itd.
13) KAKO SE KORISTITI NASTAVCIMA ZA PITANJA/ODGOVORE da biste promicali snažniju raspravu s učenicima.
14) TRI STRATEGIJE ZA GRUPIRANJE
15) KAKO POSTAVITI FEED (RSS ILI NEWS READER) da biste pretraživali nove ideje u obrazovanju.
16) ZAŠTO DAVANJE DOMAĆE ZADAĆE VJEROJATNO NANOSI VIŠE ŠTETE nego dobrobiti – alternative domaćoj zadaći.
17) KAKO SE SLUŽITI PLOČOM ZA ODABIR (odlična strategija odvajanja – pogledajte 7. točku).
18) DOBRA/VEĆINOM TOČNA/UPOTREBLJIVA DEFINICIJA KRITIČKOG RAZMIŠLJANJA
19) KAKO UPOTRIJEBITI MODEL POSTUPNOG OSLOBAĐANJA ODGOVORNOSTI
20) JEDAN OD NAČINA ZA PROMICANJE DIGITALNOGA GRAĐANSTVA u vašoj sljedećoj lekciji/projektu.
………….....
NAPOMENA
-
SAD: TeachThought portal je posvećen podršci i obrazovanju učitelja te razvijanju poučavanja u 21. stoljeću. Primarno prenosi teme vezane za istraživanje novih modela poučavanja i uloge igre u učenju te pomaže učiteljima da usavrše svoj zanat u današnjim učionicama.
-
Izvor: teachthought.com
-
Photo by Annie Spratt on Unsplash
Vezani članci

Uloga učitelja u „pojavnom učenju”
Ovaj oblik učenja odvija se putem interdisciplinarnih projekata koji traju…

Socijalne vještine ključne su za akademski uspjeh
Istraživanja pokazuju upravo suprotno. Učenici koji su dobro prilagođeni i…