LIKOVNI MI VOLIMO [11]
Sjećamo se, da ne zaboravimo, Vukovar!
Ne smijemo zaboraviti i trebamo odgajati nove generacije pričajući priče o Vukovaru, vučedolskoj kulturi i povijesnim spomenicima.
NASTAVNO PODRUČJE > NASTAVNA TEMA: Ploha
- likovni problem: ritam, plohe, slobodni i geometrijski likovi; nešareni tonovi
- motiv: vučedolska golubica/jarebica
NASTAVNA JEDINICA:
Oblikovanje na plohi vučedolske golubice koristeći se ritmom crno-bijelih ploha kojima ističemo kontrast ploha i stvaramo nešarene tonove.
KLJUČNI POJMOVI – Obrazovna postignuća:
Nešareni tonovi
Kontrast površina
Stjecanje sposobnosti: vježbanje sposobnosti divergentnog mišljenja
formiranje pozitivnih stavova prema radu, razvijanje estetičkih i radnih sposobnosti, poticanje učenika na projektni pristup radu i istraživanje tradicijskih obilježja
LIKOVNO TEHNIČKO SREDSTVO:
crni ugljen i bijela kreda.
KORELACIJA:
Sat razrednika – Sjećamo se da ne zaboravimo, Vukovar – obilježavanje u jednodnevnom projektu
Građanski odgoj – tradicijski simbol, očuvanje kulturne baštine
Projekt na razrednim stranicama: https://sites.google.com/view/2-b-sveta-nedelja/projekti/vukovar
- OŠ Sveta Nedelja, 2. b
- Radovi nastali pod mentorstvom učiteljice Sandre VUK
- Cijela fotogalerija: https://photos.app.goo.gl/bwj84i9PGPUeyLXT9
Raspored online nastave za utorak, 17. ožujka 2020.
Isto kao i danas i u…
Robovanje ekranima uskraćuje djeci zdravi razvoj
… važno svim dionicima odgojno-obrazovnog sustava…
Lektiru obrađujemo na zanimljiv i kreativan način
... odijevaju Crvenkapičinu haljinu, lovčev šešir…
Finska postaje prva zemlja koja će ukinuti sve školske predmete
...nego su odlučili provesti revoluciju svojeg…
Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?
Zašto je važna dinamička akomodacija i…
Nadahnjujući citati o učiteljima
Dan učitelja, koji slavimo 5. listopada,…
Uredništva Školske knjige
Prava radost ozbiljna je stvar.
Seneka Mlađi
„The limits of your language are the limits of your world.“
Ludwig Wittgenstein
„Nikad nećete dobiti želju, a da pritom niste dobili i moć da je ispunite.“
Richard Bach
„Sine ira et studio (Bez mržnje i pristranosti).“
Publije Kornelije Tacit
„Ničega se u životu ne trebamo bojati. Samo trebamo razumjeti.“
Marie Skłodowska Curie
Osmijeh i lijepa riječ otvaraju sva vrata.
„Osim tišinom, ono čime se još jedino može izreći neizrecivo jest glazba.“
Aldous Huxley
Glazbena umjetnost
Ako voliš ono što radiš, samo ti uspjeh može stati na put.
Politika i gospodarstvo,
Pravo,
Trgovina,
Turizam i ugostiteljstvo
Najljepše što možete doživjeti je zagonetnost. Ona je izvor svake istine, umjetnosti i znanosti.
Albert Einstein
Teci! Budi voda, a ne stijena!
Hrvatski jezik
Bog je u detaljima.
Mies van der Rohe
Likovna umjetnost
Sutra je novi dan.
„A što bih jedino potomcima htio namrijeti u baštinu – bila bi vedrina. Kristalna kocka vedrine.“
Tin Ujević
Ako nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro.
Albert Einstein
Ujedinjena snaga je jača.
Glazbena umjetnost,
Priroda i društvo
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu.
Mahatma Gandi
Tek kad osjetiš da ti stopala više ne mogu dodirnuti tlo, na pravome si mjestu da napraviš nešto uzbudljivo.
David Bowie
Život je kratak, prekrši pravila. Oprosti brzo, ljubi polako. Voli istinski. Smij se nekontrolirano i nikada nemoj žaliti ni za čime što te nasmijavalo.
Mark Twain
Dobri rezultati i zadovoljstvo počivaju na upornosti i vjeri u ono što radimo.
„Usuditi se – to je cijena napretka.“
V. Hugo
Priroda
Docendo discimus. (Poučavajući (druge) učimo (i sami)).
Uvijek činiti dobro ‒ sebi, drugima i prirodi!
Medicina,
Stomatologija
Leti ko lišće što vir ga vije,
za let si, dušo, stvorena.Tin Ujević
„Carpe diem (Iskoristi dan).“
Horacije
Razredna nastava
Svaki je trenutak zanosa duboko ukorijenjen u prošlosti i ne rađa se na jalovoj zemlji ni pukom slučajnošću, već je plod duboke brižnosti, razvoja i truda. -Anaïs Nin
Svi naši snovi mogu se ostvariti, ako ih imamo hrabrosti slijediti.
W.Disney
Samo za korisnike portala
Za dodavanje članaka u „Moje članke” morate biti prijavljeni na Školski portal.