BUDITE UČINKOVITIJI [ 1 ]
21 stvar koju nikad ne biste trebali raditi učenicima
srijeda, 31. listopada 2018.
Učinkovito upravljanje učionicom u jednakoj se mjeri svodi na stvari koje biste trebali raditi, koliko i na stvari koje ne biste trebali raditi.
Odsutnost loših navika, izostavljanje određenih učiteljevih obilježja i ponašanja, izbacivanje uobičajenih, ali naposljetku štetnih strategija…
Sve to može imati dubok utjecaj na ponašanje učenika.
To također može pojednostavniti vaše poučavanje, ukloniti nesigurnost i smanjiti stres. Tim povodom, donosimo vam 21 stvar koju nikad ne biste trebali raditi svojim učenicima.
✿ NIKAD, NIKAD, NIKAD.
-
Nagraditi ih u zamjenu za dobro ponašanje.
-
Izgrditi ih, upozoravati ili opominjati.
-
Hvaliti ih za ponašanje koje se ionako očekuje od njih.
-
Pozvati ih na stranu i održati im lekciju.
-
Svađati se s njima.
-
Zatražiti od njih da ispune „obrazac za opažanje nastavnog procesa”.
-
Buljiti u njih i uputiti im prijekorni pogled.
-
Ignorirati njihovo neprimjereno ponašanje.
-
Za kaznu ih poslati u drugu učionicu.
-
Ispitivati ih zašto su se neprimjereno ponašali.
-
„Uhvatiti ih u dobrom ponašanju” i zatim ih hvaliti zbog toga.
-
Tražiti od njih da potpišu ugovor o ponašanju.
-
Ljutito dizati glas na njih.
-
Podvrgnuti ih sustavu znački odnosno simbola.
-
Reći im što da misle ili kako da se osjećaju nakon što su se neprimjereno ponašali.
-
Prisiliti ih da popričaju s učenikom koji je nasilan prema njima.
-
Pokušati ih uvjeriti ili prisiliti da se dobro ponašaju.
-
Preusmjeriti njihovo neprimjereno ponašanje.
-
Poslati ih ravnatelju za bilo što drugo osim opasnog ponašanja.
-
Kazniti cijeli razred zbog ponašanja nekolicine.
-
Propustiti priliku da ih smatrate odgovornima za njihovo ponašanje.
Ako niste sigurni zašto biste morali izbjegavati ove stvari i ne znate što napraviti umjesto njih, molimo vas da provjerite naš arhiv.
U međuvremenu, iako su mnoge od gore nabrojenih točaka uobičajena praksa za učitelje, nemojte se zavaravati, one su loše za vaše učenike i za učionicu.
Ako ih izbacite iz svojih praksi upravljanja učionicom to će vam dati veliku prednost i učiniti vas učinkovitijim i utjecajnijim te u vašu učionicu uvesti mir i tišinu.
To će, drugim riječima, vaše poučavanje učiniti lakšim.
……………
NAPOMENA
-
SAD: Blog Smart Classroom Management projekt je Michaela Linsina, učitelja s 27 godina iskustva i autora nekoliko uspješnica. Smart Classroom Management jedan je od najposjećenijih blogova posvećenih upravljanju učionicom, s više od 120 tisuća pretplatnika.
-
Izvor: smartclassroommanagement.com
Vezani članci

Učinkovito upravljanje učionicom može se naučiti
… napisati recenzije njegovih knjiga Navike sretnih učitelja (Happy Teacher…

Dobre i odlične učitelje razdvaja učinkovitost
Učinkoviti se učitelji pridržavaju određene skupine istina prema kojima žive.…

Razvijanje prisutnosti u učionici
Kvaliteta prisutnosti – stanje budne opreznosti, osjetljivosti i povezanosti s…